View unanswered posts | View active topics It is currently Sun May 26, 2019 2:26 pm



Reply to topic  [ 59 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Sonic Movie 2019 
Author Message
User avatar

Joined: Wed May 29, 2013 5:15 am
Posts: 2112
Location: The Mcleodgaming Forums.
Country: Bangladesh (bd)
Gender: Male
MGN Username: Sonario
Currently Playing: TF2, CS:GO, SSF2 Beta.
Waifu: I'm an ace (for now)
Reply with quote
bagrielmarmanjo wrote:
[ Image ]

I agree. Snooping as usual I see, get a load of this, all systems full power, you know what they say the more the merrier, I hate that hedgehog, no way I can't believe this...so many quotes to choose from! I hope Carrey nails at least one of those!

_________________
The "portrait" in my avatar is because I've beaten I Wanna Be The Guy and so I am a The Guy. My save proves it.


Flash Card: show
Image

My thanks to Utah P. Teasdale (Harr) for the amazing Flash Card.


Mon Dec 10, 2018 4:23 am
Profile
you know him well

Joined: Thu Oct 04, 2012 1:16 am
Posts: 22906
Reply with quote
the poster legit makes me feel sick lol


Mon Dec 10, 2018 12:49 pm
Profile
User avatar

Joined: Fri Jul 13, 2018 2:21 pm
Posts: 252
Location: front of your door
Country: Turkey (tr)
Gender: Male
MGN Username: POWEROFPRO
Currently Playing: Deltarune (chapter 1 finished),SSF2
Waifu: Sayori
Reply with quote
That Sonic's head is huge.

_________________
Mains: Everyone but :captainfalcon: is my boi

mr grinch wrote:
you are so dumb why are you so dumb it hurts

Deviantart
Youtube


Mon Dec 10, 2018 1:11 pm
Profile WWW
User avatar

Joined: Fri Nov 30, 2018 9:55 am
Posts: 158
Country: Uruguay (uy)
Gender: Male
MGN Username: Unknown
Waifu: The Universe itself
Reply with quote
Leaked Super Sonic footage

Image
Stolen from 4chan btw

_________________
Image

Mains: Image :isaac: :blackmage: :bomberman: :luffy: :naruto: :tails: :pacman: :ichigo: :sandbag: :lloyd: :sora:


Tue Dec 11, 2018 12:39 am
Profile
User avatar

Joined: Wed May 29, 2013 5:15 am
Posts: 2112
Location: The Mcleodgaming Forums.
Country: Bangladesh (bd)
Gender: Male
MGN Username: Sonario
Currently Playing: TF2, CS:GO, SSF2 Beta.
Waifu: I'm an ace (for now)
Reply with quote
the leader of the bunch wrote:
the poster legit makes me feel sick lol

Those tiny hands and feet make me think we're gonna get man-in-suit Sonic. Welp even Jim Carrey Eggman can't save this movie now.

_________________
The "portrait" in my avatar is because I've beaten I Wanna Be The Guy and so I am a The Guy. My save proves it.


Flash Card: show
Image

My thanks to Utah P. Teasdale (Harr) for the amazing Flash Card.


Tue Dec 11, 2018 7:03 am
Profile
User avatar

Joined: Fri Jun 17, 2011 4:12 am
Posts: 2932
Location: The Schwarzwelt
Country: New Zealand (nz)
Gender: Male
MGN Username: ;Danny;
Skype: N/A
Currently Playing: Poker
Waifu: Gwyndolin
Reply with quote
Sonario wrote:
the leader of the bunch wrote:
the poster legit makes me feel sick lol

Those tiny hands and feet make me think we're gonna get man-in-suit Sonic.

The hot muscular thighs are what really sold it for me tbh

_________________
Image

Pochiman wrote:
Frank stretches his dick to the other side and asks his son to grab it. Then he ties his balls into a rock, and after that he cuts off his dick with his knife. Then he crosses by his dick.


Tue Dec 11, 2018 10:51 am
Profile WWW
User avatar

Joined: Wed May 29, 2013 5:15 am
Posts: 2112
Location: The Mcleodgaming Forums.
Country: Bangladesh (bd)
Gender: Male
MGN Username: Sonario
Currently Playing: TF2, CS:GO, SSF2 Beta.
Waifu: I'm an ace (for now)
Reply with quote
☻Danny☻ wrote:
Sonario wrote:
the leader of the bunch wrote:
the poster legit makes me feel sick lol

Those tiny hands and feet make me think we're gonna get man-in-suit Sonic.

The hot muscular thighs are what really sold it for me tbh

Those I'm fine with (heck I like Sonic with muscles instead of sticks too) but his hands and feet are smaller than his eyes.

_________________
The "portrait" in my avatar is because I've beaten I Wanna Be The Guy and so I am a The Guy. My save proves it.


Flash Card: show
Image

My thanks to Utah P. Teasdale (Harr) for the amazing Flash Card.


Tue Dec 11, 2018 11:10 am
Profile
User avatar

Joined: Wed Sep 12, 2018 10:45 pm
Posts: 654
Country: Brazil (br)
Gender: Male
MGN Username: bagrielmarmanjo
Currently Playing: SSF2, M.U.G.E.N (rarely), GBA Kirby Games, SSBC, Deltarune
Waifu: i like bepis
Reply with quote
Meteor85 wrote:
Leaked Super Sonic footage

[ Image ]
Stolen from 4chan btw

WTF IS THAT SONICHU

_________________
hi im gabriel
Mains: :ichigo: :captainfalcon: :donkeykong: :sora:
Secondary: :mario: :wario: :falco: :marth:, almost any other character.
Waiting for results: :simon: :krystal: :rayman: Waluigi
Deviantart

Image


Wed Dec 12, 2018 11:42 am
Profile
User avatar

Joined: Wed May 29, 2013 5:15 am
Posts: 2112
Location: The Mcleodgaming Forums.
Country: Bangladesh (bd)
Gender: Male
MGN Username: Sonario
Currently Playing: TF2, CS:GO, SSF2 Beta.
Waifu: I'm an ace (for now)
Reply with quote
bagrielmarmanjo wrote:
Meteor85 wrote:
Leaked Super Sonic footage

[ Image ]
Stolen from 4chan btw

WTF IS THAT SONICHU

No this is:
spoilers for sonichu movie: show
Image

_________________
The "portrait" in my avatar is because I've beaten I Wanna Be The Guy and so I am a The Guy. My save proves it.


Flash Card: show
Image

My thanks to Utah P. Teasdale (Harr) for the amazing Flash Card.


Wed Dec 12, 2018 12:04 pm
Profile
User avatar

Joined: Fri Nov 30, 2018 9:55 am
Posts: 158
Country: Uruguay (uy)
Gender: Male
MGN Username: Unknown
Waifu: The Universe itself
Reply with quote
Well, I actually expected it to be a joke and waited for the real poster...

https://i.imgur.com/r6u5WlI.jpg

It blows my mind that someone on Hollywood looked at that poster and said "Looks good. Publish it".

_________________
Image

Mains: Image :isaac: :blackmage: :bomberman: :luffy: :naruto: :tails: :pacman: :ichigo: :sandbag: :lloyd: :sora:


Wed Dec 12, 2018 4:52 pm
Profile
Site Admin
User avatar

Joined: Mon Dec 12, 2011 9:29 am
Posts: 7552
Location: Radical Highway
Country: Antarctica (aq)
Gender: N/A
Currently Playing: Resident Evil 4
Reply with quote
it’s exceedingly obvious that no one involved with the production of this film has ever played a sonic game before. it’s going to be awful, i have no hope for it, not do i desire to see it when it comes out. calling it right now, btw, bet you anything you want that sonic is going to be a human that turns into a hedgehog in this movie. f*** quote me when i end up being right. i s*** you not, this is what i expect

_________________
Image


Thu Dec 13, 2018 9:06 am
Profile WWW
User avatar

Joined: Wed Sep 12, 2018 10:45 pm
Posts: 654
Country: Brazil (br)
Gender: Male
MGN Username: bagrielmarmanjo
Currently Playing: SSF2, M.U.G.E.N (rarely), GBA Kirby Games, SSBC, Deltarune
Waifu: i like bepis
Reply with quote
he doesn't look that bad here.

Click to expand thumbnail

_________________
hi im gabriel
Mains: :ichigo: :captainfalcon: :donkeykong: :sora:
Secondary: :mario: :wario: :falco: :marth:, almost any other character.
Waiting for results: :simon: :krystal: :rayman: Waluigi
Deviantart

Image


Thu Dec 13, 2018 3:48 pm
Profile
User avatar

Joined: Fri Nov 30, 2018 9:55 am
Posts: 158
Country: Uruguay (uy)
Gender: Male
MGN Username: Unknown
Waifu: The Universe itself
Reply with quote
bagrielmarmanjo wrote:
he doesn't look that bad here.


Thank god it's less awful. I thought it was going to be something like this

Image

_________________
Image

Mains: Image :isaac: :blackmage: :bomberman: :luffy: :naruto: :tails: :pacman: :ichigo: :sandbag: :lloyd: :sora:


Thu Dec 13, 2018 6:22 pm
Profile
User avatar

Joined: Fri Jun 17, 2011 4:12 am
Posts: 2932
Location: The Schwarzwelt
Country: New Zealand (nz)
Gender: Male
MGN Username: ;Danny;
Skype: N/A
Currently Playing: Poker
Waifu: Gwyndolin
Reply with quote
bagrielmarmanjo wrote:

So a buddy cop movie then. Great

That makes me wonder what kind of villain Eggman is gonna be in such a context

_________________
Image

Pochiman wrote:
Frank stretches his dick to the other side and asks his son to grab it. Then he ties his balls into a rock, and after that he cuts off his dick with his knife. Then he crosses by his dick.


Thu Dec 13, 2018 11:28 pm
Profile WWW
you know him well

Joined: Thu Oct 04, 2012 1:16 am
Posts: 22906
Reply with quote
just so you know that poster is a mockup from when the film was greenlit

it's not necessarily representative of the film we're getting now

also sonic would never be friends with a cop


Fri Dec 14, 2018 12:17 am
Profile
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 59 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software for PTF.